標題: 效果一問
無頭像
尊貴小學雞
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

積分 2018
帖子 2419
BP 2018
註冊 2013-1-23
用戶註冊天數 2097
狀態 離線
發表於 2015-9-19 23:29 
119.246.137.83
分享  私人訊息  頂部
我知道效果如係する尾就係必發效
咁淨係す尾(好多番上手效都係), 又係咪必發呢? 謝

最好有Q&A


00高達 (製作卡表的退坑人)
長老
Rank: 7Rank: 7Rank: 7
00,笨大驅逐!

積分 942
帖子 970
BP 942
註冊 2011-5-29
用戶註冊天數 2702
來自 異世界之量子空間
狀態 離線
發表於 2015-9-29 23:11 
58.153.1.74
嗯......
エ 這個字其實沒有什麼意思的......
而且官方也沒有好好回答~

相反日本wiki有說
http://batspi.com/index.php?%E3% ... 4%E3%81%84%E3%81%A6

隍Gゎ発揮イホペシわ、ガソ場ソ状況ゎジよザやホ、隍Gズ書ろホギザわペ限ベソアシメ実行エペ。
(當效果發揮時,不論什麼情況,需要盡量執行該記述效果)

總之大部分上手/Deck/移動Core(除覺醒/超覺醒/真覺醒)都是沒有寫情況(可以/必須/條件/等等)
也就是=必須(所以嘛......真的不知道為什麼硬茩n寫必須 エペ

(有錯的請高手指點指點,很久沒有玩BS了


無頭像
尊貴小學雞
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

積分 2018
帖子 2419
BP 2018
註冊 2013-1-23
用戶註冊天數 2097
狀態 離線
發表於 2015-10-3 00:53 
119.246.137.83
咁如果召喚時效彈手, 可唔可以揀唔彈

相手のスピリット1体を手札に戻す


無頭像
sam53427
初心者
Rank: 1

積分 11
帖子 11
BP 11
註冊 2015-1-11
用戶註冊天數 1379
狀態 離線
發表於 2015-10-3 00:59 
123.203.57.144


QUOTE:
原帖由 尊貴小學雞 於 2015-10-3 00:53 發表
咁如果召喚時效彈手, 可唔可以揀唔彈

相手のスピリット1体を手札に戻す

盡可能執行效果,我記得以前規則書好似有呢條


無頭像
尊貴小學雞
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

積分 2018
帖子 2419
BP 2018
註冊 2013-1-23
用戶註冊天數 2097
狀態 離線
發表於 2015-10-3 12:50 
119.246.137.83
啫係可以唔彈? 同對手講, 我盡力喇, 彈唔起


00高達 (製作卡表的退坑人)
長老
Rank: 7Rank: 7Rank: 7
00,笨大驅逐!

積分 942
帖子 970
BP 942
註冊 2011-5-29
用戶註冊天數 2702
來自 異世界之量子空間
狀態 離線
發表於 2015-10-4 11:50 
58.153.13.94


QUOTE:
原帖由 尊貴小學雞 於 3-10-2015 12:50 發表
啫係可以唔彈? 同對手講, 我盡力喇, 彈唔起

(唔好玩野
無其他效果限制(不能返回手牌、召喚時效果不能發揮等等......)下就一定要彈