標題: 抽牌階段效果一問
無頭像
divider001
決鬥者
Rank: 5

積分 81
帖子 983
BP 81
註冊 2011-11-6
用戶註冊天數 2229
狀態 離線
發表於 2016-12-14 14:22 
分享   短消息  頂部
BS35-080 城壁都市ウォールシープス
[Lv1-Lv2]
自分のアタックステップ終了後、系統:「神皇」/「十冠」を持つ自分の白のスピリットがいるとき、ドローステップを行う。この効果はターンに1回しか使えない。

BS01-099 百識の谷
[Lv2]『自分のドローステップ』ドローの枚数を+1枚する


請問
如果以上兩張咭也在場,當可 "ドローステップを行う" 時,是否可再發揮 "百識の谷" LV2 效果,
即可再抽2張?


麻煩各大大幫忙解說一下

thx


CYPHER (聖剣ソ騎神)
長老
Rank: 7Rank: 7Rank: 7
Жみヱ.ヶЧЭ.ЗУみЭьヶ⑦

積分 3695
帖子 4952
BP 3695
註冊 2010-10-28
用戶註冊天數 2603
狀態 在線
發表於 2016-12-15 09:12 
可以
因為百識之谷效果唔係抽咭效果而係規則效果強化的規則變更效果
(Q&A有說明,不能用效果抽牌的效果無法影響百谷)
而城壁都市只係追加階段的規則變更效果
簡單來說:
百谷效果
有10個抽牌階段就10次都抽2


無頭像
尊貴小學雞
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

積分 2018
帖子 2419
BP 2018
註冊 2013-1-23
用戶註冊天數 1784
狀態 離線
發表於 2016-12-19 13:53 
咁機獸張地又計唔計手牌增加? 唔抽牌變開牌, 係機獸就差珠, 之後張卡加入手牌嗰張
會唔會中甲殼伯呢?
我覺得會


CYPHER (聖剣ソ騎神)
長老
Rank: 7Rank: 7Rank: 7
Жみヱ.ヶЧЭ.ЗУみЭьヶ⑦

積分 3695
帖子 4952
BP 3695
註冊 2010-10-28
用戶註冊天數 2603
狀態 在線
發表於 2016-12-24 14:30 


QUOTE:
原帖由 尊貴小學雞 於 2016-12-19 13:53 發表
咁機獸張地又計唔計手牌增�, 之後張卡加入手牌嗰張
會唔會中甲殼伯呢?
我覺得會

城壁都市只係追加階段的規則變更效果


無頭像
尊貴小學雞
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

積分 2018
帖子 2419
BP 2018
註冊 2013-1-23
用戶註冊天數 1784
狀態 離線
發表於 2016-12-26 18:43 
咁鋼鐵草原會唔會中呀伯 ?