標題: BS日版新卡情報帖
無頭像
奧得
決鬥者
Rank: 5

積分 622
帖子 808
BP 622
註冊 2010-5-6
用戶註冊天數 3425
狀態 離線
發表於 2013-3-4 11:17 
124.217.186.177


QUOTE:
原帖由 CYPHER 於 2013-3-4 00:43 發表
唔怪得要限某闇騎啦
蛇王死完返上手的說
即係佢根本唔怕死

個人表示妖蛇係對面turn死開唔到某暗騎效
所以根本就係費事自閉再橫行先禁www


CYPHER (聖剣ソ騎神)
長老
Rank: 7Rank: 7Rank: 7
Жみヱ.ヶЧЭ.ЗУみЭьヶ⑦

積分 3767
帖子 4992
BP 3767
註冊 2010-10-28
用戶註冊天數 3251
狀態 離線
發表於 2013-3-4 18:02 
14.198.174.41


QUOTE:
原帖由 奧得 於 2013-3-4 11:17 發表

個人表示妖蛇係對面turn死開唔到某暗騎效
所以根本就係費事自閉再橫行先禁www

點解開唔到呢?
某闇騎效只係召喚時效果


無頭像
timmy98bb (超電磁炮)
禁止訪問

桃浪大世界

積分 344
帖子 478
BP 344
註冊 2012-1-30
用戶註冊天數 2791
來自 慾望
狀態 離線
發表於 2013-3-4 18:34 
219.77.216.166
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
無頭像
timmy98bb (超電磁炮)
禁止訪問

桃浪大世界

積分 344
帖子 478
BP 344
註冊 2012-1-30
用戶註冊天數 2791
來自 慾望
狀態 離線
發表於 2013-3-4 18:40 
219.77.216.166
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
00高達 (製作卡表的退坑人)
長老
Rank: 7Rank: 7Rank: 7
00,笨大驅逐!

積分 942
帖子 970
BP 942
註冊 2011-5-29
用戶註冊天數 3037
來自 異世界之量子空間
狀態 離線
發表於 2013-3-4 19:35 
119.237.116.2


QUOTE:
原帖由 timmy98bb 於 4-3-2013 18:34 發表
白X效果
Lv1,2,3 自己所有強化怪獸唔受人地(唔知spirit定brave,睇唔清)效
Lv2,3 強化
Lv3 "對手Turn"對手月magic時,只要從這隻spirit身上移2個core去廢棄區,該magic無效

BS21-X04 槍光機神クーゲル・ホルン
スピリット(光) 7(3)/白/武装 <1>Lv1 5000 <2>Lv2 7000 <4>Lv3 11000
Lv1・Lv2・Lv3 【強化】を持つ自分のスピリットすべては、相手のスピリットの効果を受けない。
Lv2・Lv3【強化】 自分の「スピリット回復効果」の体数を+1する。
Lv3『相手のターン』相手がマジックカードを使用したとき、このスピリットのコア2個を自分のトラッシュに置くことで、その効果を無効にする。
シンボル:白白
其實我早就PO左
=========================================
骸獣侯ボーン・クスロー
スピリット(闇) 6(3)/紫/無魔 <1>Lv1 4000 <3>Lv2 6000 <4>Lv3 8000
【不死:コスト3/4】『お互いのアタックステップ』トラッシュにあるこのスピリットカードは、自分のコスト3/4のスピリットが破壊されたとき召喚できる。
Lv1・Lv2・Lv3『このスピリットの召喚時』相手のフィールドのコア1個を相手のリザーブに置く。
【連鎖:条件《白シンボル》】(自分の白シンボルがあるとき、下の効果を続けて発揮する)
[白]:相手のスピリット1体を手札に戻す。
シンボル:紫

十剣聖ゴホンカク
スピリット 7(4)/緑/剣使・殻人 <1>Lv1 5000 <2>Lv2 8000 <4>Lv3 10000
Lv1・Lv2・Lv3『このスピリットのアタック時』BPを比べ相手のスピリットだけを破壊したとき、系統:「怪虫」を持つ自分のスピリット2体を回復させる。
【合体時】Lv2・Lv3『このスピリットの合体アタック時』相手のスピリット2体を疲労させる。
シンボル:緑

[ 本帖最後由 00高達 於 2013-3-4 19:37 編輯 ]


coc (I'm BACK)
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4
女人?

積分 1403
帖子 1847
BP 1403
註冊 2010-10-10
用戶註冊天數 3268
狀態 離線
發表於 2013-3-4 19:39 
183.178.164.12


QUOTE:
原帖由 00高達 於 2013-3-4 19:35 發表


BS21-X04 槍光機神クーゲル・ホルン
スピリット(光) 7(3)/白/武装 <1>Lv1 5000 <2>Lv2 7000 <4& ...

回二疲二
拉得太大?!!!


a1331357 (青山寶)
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4
д①⑦& ...

積分 523
帖子 1280
BP 523
註冊 2011-12-27
用戶註冊天數 2825
狀態 離線
發表於 2013-3-4 19:42 
123.202.58.28


QUOTE:
原帖由 coc 於 2013-3-4 19:39 發表

回二疲二
拉得太大?!!!

其實疲完二之後都冇乜怪比你殺...


cliffhou1997
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

積分 422
帖子 1026
BP 422
註冊 2012-5-24
用戶註冊天數 2676
狀態 離線
發表於 2013-3-4 20:29 
113.255.12.156
今日出21代??????


無頭像
timmy98bb (超電磁炮)
禁止訪問

桃浪大世界

積分 344
帖子 478
BP 344
註冊 2012-1-30
用戶註冊天數 2791
來自 慾望
狀態 離線
發表於 2013-3-4 20:32 
219.77.216.166
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
無頭像
尊貴小學雞
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

積分 2018
帖子 2419
BP 2018
註冊 2013-1-23
用戶註冊天數 2432
狀態 離線
發表於 2013-3-4 22:46 
119.246.139.179


QUOTE:
原帖由 cliffhou1997 於 2013-3-4 20:29 發表
今日出21代??????

聽日出, 今日聽個批發講聽日有貨到, 仲話日本錢平咗所以來價平咗, 但我相信零售價係照舊既


巡音流歌 (日版才是王道, 謝絕港版神抄)
專業決鬥者
Rank: 5
偽娘coser

積分 1054
帖子 4231
BP 1054
註冊 2011-3-19
用戶註冊天數 3108
來自 幻想鄉
狀態 離線
發表於 2013-3-4 23:12 
113.255.226.180


QUOTE:
原帖由 尊貴小學雞 於 2013-3-1 11:13 PM 發表
換句話說, 隻白X唔受SPIRITS同MAGIC效果影響, 不過應該同冰壁一樣, magic卡既BURST效果係封唔到, 不過有一隻企場都唔係講笑

magic ge burst都係magic效
你都識講係magic


無頭像
風乂使者
決鬥者
Rank: 5

積分 464
帖子 464
BP 464
註冊 2012-4-5
用戶註冊天數 2726
狀態 離線
發表於 2013-3-4 23:15 
123.203.216.188


QUOTE:
原帖由 巡音流歌 於 2013-3-4 23:12 發表

magic ge burst都係magic效
你都識講係magic

要更正一點
其實burst左ge magic
靈動係計入burst
對面靈峰LV3打過來
我方burst開光速三段突
係可以開到靈動效果彈靈峰番deck底架
所以burst開ge係叫burst
Q2:Lv3のこのスピリットがアタックしているとき、相手はマジックカードのバーストを発動できる?
A2:はい、バーストを発動することはできます。バーストの発動は「使用」ではありません。バースト効果を発揮した後、コストを支払ってメイン/フラッシュ効果を発揮させることもできます。
所以照咁講
光白X係防唔到所謂burst左ge magic
原因:因為burst開係準許自己開靈動效果 靈動效果會變成burst效延伸而非Magic

[ 本帖最後由 風乂使者 於 2013-3-4 23:27 編輯 ]


無頭像
尊貴小學雞
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

積分 2018
帖子 2419
BP 2018
註冊 2013-1-23
用戶註冊天數 2432
狀態 離線
發表於 2013-3-4 23:49 
119.246.139.179
唔係magic既BURST效係BURST效, 發完BURST效決定比CORE發FLASH效就計MAGIC咩?


拇指平安
見習決鬥者
Rank: 2Rank: 2

積分 174
帖子 277
BP 174
註冊 2012-7-5
用戶註冊天數 2634
狀態 離線
發表於 2013-3-5 01:56 
212.219.99.189
白x系強化吾受獸效姐-_-邊個話防魔法
靈峰系發到burst  因為冇封burst
就算有burst效既magic其實都系magic
所以裝甲重裝都擋到

[ 本帖最後由 拇指平安 於 2013-3-5 04:21 編輯 ]


拇指平安
見習決鬥者
Rank: 2Rank: 2

積分 174
帖子 277
BP 174
註冊 2012-7-5
用戶註冊天數 2634
狀態 離線
發表於 2013-3-5 01:59 
212.219.99.189


QUOTE:
原帖由 風乂使者 於 2013-3-4 23:15 發表

要更正一點
其實burst左ge magic
靈動係計入burst
對面靈峰LV3打過來
我方burst開光速三段突
係可以開到靈動效果彈靈峰番deck底架
所以burst開ge係叫burst

Q2v3のこのス ...

而非magic ;P
你會吾會同人講光速三段突可以指月光神龍;P ;P ;P


無頭像
風乂使者
決鬥者
Rank: 5

積分 464
帖子 464
BP 464
註冊 2012-4-5
用戶註冊天數 2726
狀態 離線
發表於 2013-3-5 04:34 
123.203.216.188


QUOTE:
原帖由 拇指平安 於 2013-3-5 01:59 發表


而非magic
你會吾會同人講光速三段突可以指月光神龍;P ;P ;P

霊峰魔龍ヤマタノヒドラ

[Lv1-Lv2-Lv3]【強襲:8】『このスピリットのアタック時』このスピリットは、ターンに8回まで、自分のネクサス1つを疲労させることで回復できる。


[Lv2-Lv3]『このスピリットのアタック時』バトル終了時、自分のトラッシュにあるネクサスカード1枚を、コストを支払わずに配置できる。


[Lv3]『このスピリットのアタック時』相手はマジックを使用できない。



カードの効果 個別:霊峰魔龍ヤマタノヒドラ
Q1:【強襲】の効果がよくわからないんだけど?
A1:→カードの効果 汎用編 【強襲】編 を参照
関連カード情報:
Q2:Lv3のこのスピリットがアタックしているとき、相手はマジックカードのバーストを発動できる?
A2:はい、バーストを発動することはできます。バーストの発動は「使用」ではありません。バースト効果を発揮した後、コストを支払ってメイン/フラッシュ効果を発揮させることもできます。


係靈峰魔龍ge Q&A Q2係講左
Q2: LV3靈峰攻擊時 對手magic卡的burst發唔發動到
A2:可以,burst發動到之餘後句就有提及burst發揮後可以發動卡入面ge靈動/主動效果

以靈峰LV3攻擊時效果: (E隻spirits攻擊時)對手無法使用magic

咁點解可以開到burst magic?
原因好簡單:就係因為任何放係burst區後ge magic/spirits都叫做burst卡
對手係無法得知burst入面係spirits定係magic
而其他好似妖刀禁burst發動ge卡先可以阻止burst發動
咁姐係證明burst區ge野無論係magic/spirits
佢一律都係叫burst卡而唔係magic/spirits
============================================================
重點文:

咁點解靈峰LV3攻擊來明明唔比用magic開burst magic都可以發動到靈動效?

如果係當magic咁點解以下解釋話發到靈動效?

係你角度上當magic ge話咁靈峰攻上來就冇可能發到靈動效

Q2:Lv3のこのスピリットがアタックしているとき、相手はマジックカードのバーストを発動できる?
A2:はい、バーストを発動することはできます。バーストの発動は「使用」ではありません。バースト効果を発揮した後、コストを支払ってメイン/フラッシュ効果を発揮させることもできます

咁就只可以證明一樣

burst區內magic=burst唔等於magic

就係任何burst區內ge野就已經係burst

即使佢係magic

burst magic係burst區發動後可以使用靈動效果

就係因為有E句

その後コストを支払うことで、このカードのフラッシュ効果を発揮する。

同靈峰Q&A呼應:


Q2:Lv3のこのスピリットがアタックしているとき、相手はマジックカードのバーストを発動できる?
A2:はい、バーストを発動することはできます。バーストの発動は「使用」ではありません。バースト効果を発揮した後、コストを支払ってメイン/フラッシュ効果を発揮させることもできます。


推斷出burst區就算係magic都好
佢都唔再當係magic而係burst
只有手牌/手元/特殊性質用廢棄區(如墜天使菲姐)所發ge magic卡
先可以叫做magic而被重裝/裝甲影響
咁先解釋到點解用唔到MAGIC都可以用到BURST發動後靈動區MAGIC
只可以話因為BURST發動後GE MAGIC只係BURST效果GE延續非MAGIC
=========================================
至於重裝還重裝
之後下面C大解釋了

[ 本帖最後由 風乂使者 於 2013-3-5 04:56 編輯 ]


CYPHER (聖剣ソ騎神)
長老
Rank: 7Rank: 7Rank: 7
Жみヱ.ヶЧЭ.ЗУみЭьヶ⑦

積分 3767
帖子 4992
BP 3767
註冊 2010-10-28
用戶註冊天數 3251
狀態 離線
發表於 2013-3-5 04:50 
14.198.174.41


QUOTE:
原帖由 風乂使者 於 2013-3-5 04:34 發表

霊峰魔龍ヤマタノヒドラ
[Lv1-Lv2-Lv3]【強襲:8】『このスピリットのアタ& ...

Q11:バースト効果は【装甲】/【重装甲】で防がれる?
A11:はい、防がれます。スピリットカードのバースト効果はスピリットの効果として扱い、マジックカードのバースト効果はマジックの効果として扱います。
唔好迫我鬧人

[ 本帖最後由 CYPHER 於 2013-3-5 04:52 編輯 ]


無頭像
風乂使者
決鬥者
Rank: 5

積分 464
帖子 464
BP 464
註冊 2012-4-5
用戶註冊天數 2726
狀態 離線
發表於 2013-3-5 04:56 
123.203.216.188


QUOTE:
原帖由 CYPHER 於 2013-3-5 04:50 發表
Q11:バースト効果は【装甲】/【重装甲】で防がれる?A11:はい、防がれます。スピ ...

改了
マジックカードのバースト効果はマジックの効果として扱います。
magic卡GE burst效果當作magic效果...
咁其實咪同靈峰禁magic有出入lor- -
雖說佢冇話禁開burst
但係開burst後係magic>根據マジックカードのバースト効果はマジックの効果として扱います。靈峰LV3效發動使用唔到
咁靈峰Q2後句點搞- -?
好亂= =真係好亂= =

マジックカードのバースト効果はマジックの効果として扱います。
同靈峰果句實在太矛盾了

[ 本帖最後由 風乂使者 於 2013-3-5 05:12 編輯 ]


拇指平安
見習決鬥者
Rank: 2Rank: 2

積分 174
帖子 277
BP 174
註冊 2012-7-5
用戶註冊天數 2634
狀態 離線
發表於 2013-3-5 05:02 
212.219.99.189


QUOTE:
原帖由 風乂使者 於 2013-3-5 04:34 發表

霊峰魔龍ヤマタノヒドラ
〔Lv1-Lv2-Lv3〕【強襲:8】『このスピリットのアタ& ...

朋友 讀熟Q&A先吧
吾好同人講你識挽BS


CYPHER (聖剣ソ騎神)
長老
Rank: 7Rank: 7Rank: 7
Жみヱ.ヶЧЭ.ЗУみЭьヶ⑦

積分 3767
帖子 4992
BP 3767
註冊 2010-10-28
用戶註冊天數 3251
狀態 離線
發表於 2013-3-5 05:05 
14.198.174.41


QUOTE:
原帖由 風乂使者 於 2013-3-5 04:56 發表

改了
就咁吧

[バースト:自分のライフ減少後]ボイドからコア2個を自分のネクサス1つに置く。その後コストを支払うことで、このカードのフラッシュ効果を発揮する。
[フラッシュ]相手のバースト1つをオープンする。そのカードがスピリットカードのとき破棄する。それ以外のときは元に戻す。この効果は、メインステップで使えない。

要炸多次?
什麼是BURST不是其他東西?

QUOTE:
咁姐係證明burst區ge野無論係magic/spirits
佢一律都係叫burst卡而唔係magic/spirits

[ 本帖最後由 CYPHER 於 2013-3-5 05:07 編輯 ]


無頭像
風乂使者
決鬥者
Rank: 5

積分 464
帖子 464
BP 464
註冊 2012-4-5
用戶註冊天數 2726
狀態 離線
發表於 2013-3-5 05:21 
123.203.216.188


QUOTE:
原帖由 CYPHER 於 2013-3-5 05:05 發表

[バースト:自分のライフ減少後]ボイドからコア2個を自分のネクӞ ...

後補

QUOTE:
マジックカードのバースト効果はマジックの効果として扱います。
magic卡GE burst效果當作magic效果...
咁其實咪同靈峰禁magic有出入lor- -
雖說佢冇話禁開burst
但係開burst後係magic>根據マジックカードのバースト効果はマジックの効果として扱います。靈峰LV3效發動使用唔到 更加唔可以講下效落去
咁靈峰Q2後句點搞- -?
好亂= =真係好亂= =

マジックカードのバースト効果はマジックの効果として扱います。
同靈峰果句實在太矛盾了

最後咁問一句好了
マジックカードのバースト効果はマジックの効果として扱います。
靈峰LV3效話magic使用不能(相手はマジックを使用できない。
咁姐係使用唔到>空發就算- -?
定係magic效果同magic同magic卡係3樣野來先?
以burst形式過左magic使用不能果關 就當發動到magic- -?
定一話係係重裝角度來講magic卡burst效當magic效?
其實咁好矛盾同唔make sense- -

槍光因為マジックカードのバースト効果はマジックの効果として扱います。當搞定了

但靈峰Q2個問題
burst spirits唔係magic係絕對發動到 因為唔關事
但Q2答覆後句解釋不了

學黃色無法阻擋但阻擋左當無法阻擋無效嗎- -?
姐係用Burst發動左magic 發動緊當無法使用無效嗎= =?

好了
バーストの発動は「使用」ではありません。
OK 明了 係發動緊唔係使用
了解了

[ 本帖最後由 風乂使者 於 2013-3-5 06:01 編輯 ]


拇指平安
見習決鬥者
Rank: 2Rank: 2

積分 174
帖子 277
BP 174
註冊 2012-7-5
用戶註冊天數 2634
狀態 離線
發表於 2013-3-5 06:00 
212.219.99.189


QUOTE:
原帖由 風乂使者 於 2013-3-5 05:21 發表


後補

最後咁問一句好了
マジックカードのバースト効果はマジックの効果& ...


靈峰LV3效用吾到magic 旦系開到burst 有咩吾明?靈峰Q2個問題解決左
腦思維吾夠  幫你吾到
你亂尼就好矛盾同唔make sense

10代開始到而家只有四種卡 1.spirits 2.brave 3.magic 4.nexus
http://battlespirits.com/rule/manual_03.html吾好自己加種叫burst卡
重裝擋哂4種卡 感除左咩色甲問題外有咩擋吾到?



QUOTE:
學黃色無法阻擋但阻擋左當無法阻擋無效嗎- -?
姐係用Burst發動左magic 使用緊當無法使用無效嗎= =?



擋左先用黃色無法阻擋緊系擋無效  你想穿心咁開心?
你會吾會人地擋左先用隱斗?

退bs啦


a1331357 (青山寶)
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4
д①⑦& ...

積分 523
帖子 1280
BP 523
註冊 2011-12-27
用戶註冊天數 2825
狀態 離線
發表於 2013-3-5 07:30 
123.202.58.28
風...
唔想話你...
set左burst嘅magic點解開到,係因為佢唔係"使用"而係"發動"
Lv3『このスピリットのアタック時』
相手はマジックを使用できない。


無頭像
奧得
決鬥者
Rank: 5

積分 622
帖子 808
BP 622
註冊 2010-5-6
用戶註冊天數 3425
狀態 離線
發表於 2013-3-5 18:07 
117.103.153.153


QUOTE:
原帖由 CYPHER 於 2013-3-4 18:02 發表

點解開唔到呢?
某闇騎效只係召喚時效果

難不成對面會比你開左暗騎效先再彈上去=w=?
發破壞效同不死效係同時發,也就是人地turn對手選擇先發妖蛇上手牌效後再比你發不死
咁樣無左破壞對象又點不死上黎?希望我無解錯另外使用和發揮是兩種東西
使用指從手牌手元deck面運用,發揮效果則直接跳過使用而出效果
靈峰屬於前者封印

[ 本帖最後由 奧得 於 2013-3-5 18:20 編輯 ]


拇指平安
見習決鬥者
Rank: 2Rank: 2

積分 174
帖子 277
BP 174
註冊 2012-7-5
用戶註冊天數 2634
狀態 離線
發表於 2013-3-5 18:43 
212.219.99.189


QUOTE:
原帖由 奧得 於 2013-3-5 18:07 發表

難不成對面會比你開左暗騎效先再彈上去=w=?
發破壞效同不死效係同時發,也就是人地tu rn對手選擇先發妖蛇上手牌效後再比你發不死
咁樣無左破壞對象又點不死上黎?希望我無解錯另外使用和發揮是兩種東西
使用 ...

吾系比吾比你開既問題
佢系破壞左先彈上手
點會冇破壞對象??
而且對手選擇效果先後系淨系自己既獸先受控制
邊有得控制吾系自己既獸既效果

[ 本帖最後由 拇指平安 於 2013-3-5 18:54 編輯 ]


無頭像
奧得
決鬥者
Rank: 5

積分 622
帖子 808
BP 622
註冊 2010-5-6
用戶註冊天數 3425
狀態 離線
發表於 2013-3-5 19:11 
222.166.80.52


QUOTE:
原帖由 拇指平安 於 2013-3-5 18:43 發表


吾系比吾比你開既問題
佢系破壞左先彈上手
點會冇破壞對象??
而且對手選擇效果先後系淨系自己既獸先受控制
邊有得控制吾系自己既獸既效果

因為之前問過有關不死同對象最終沒有破壞時情況的問題得出的結論

http://hkbs.freebbs.tw/viewthread.php?tid=64977

就是這個

也就是跟麒麟不破壞的情況下係對手TURN發不到大聖堂抽牌CHAIN CORE效(因為對手先發不破壞效而令大聖堂無法發效)

同樣情況用於新紫X既時候,係對手TRUN就發唔到不死效(因為先彈上手牌而令不死效發揮不了)

我應該沒理解錯吧。


拇指平安
見習決鬥者
Rank: 2Rank: 2

積分 174
帖子 277
BP 174
註冊 2012-7-5
用戶註冊天數 2634
狀態 離線
發表於 2013-3-5 19:15 
212.219.99.189
個post未完
你想講系咪擋冇破壞到?
而系直接彈上手??


無頭像
奧得
決鬥者
Rank: 5

積分 622
帖子 808
BP 622
註冊 2010-5-6
用戶註冊天數 3425
狀態 離線
發表於 2013-3-5 19:26 
222.166.80.52


QUOTE:
原帖由 拇指平安 於 2013-3-5 19:15 發表
個post未完
你想講系咪擋冇破壞到?
而系直接彈上手??

係,當無破壞彈上手,之後發唔到不死(係人地TURN)



正常時機應該係咁樣:

指定SPIRITS破壞>不死發效召喚

出現效果的情況:  (例:星魂蛇)

指定SPIRITS破壞>
同時點:1)星魂蛇發效,2)不死發效召喚
係人地TURN可以選擇1先或2先

同樣新紫X
時點1:彈手
時點2:不死發效召喚
係人地TURN先發時點1效,時點2就無對象可發所以發揮唔到。
咁樣就同破壞無效後大聖堂發唔到效一樣~(係人地TURN)


拇指平安
見習決鬥者
Rank: 2Rank: 2

積分 174
帖子 277
BP 174
註冊 2012-7-5
用戶註冊天數 2634
狀態 離線
發表於 2013-3-5 19:30 
212.219.99.189
感得啦~~
龍樹合妖刀打爆紫x/麒麟都可以擋系吾系破壞啦~~
只要可以上手/留番場~~~
3度血吾洗食~~~
傻的嗎?


無頭像
奧得
決鬥者
Rank: 5

積分 622
帖子 808
BP 622
註冊 2010-5-6
用戶註冊天數 3425
狀態 離線
發表於 2013-3-5 19:40 
222.166.80.52


QUOTE:
原帖由 拇指平安 於 2013-3-5 19:30 發表
感得啦~~
龍樹合妖刀打爆紫x/麒麟都可以擋系吾系破壞啦~~
只要可以上手/留番場~~~
3度血吾洗食~~~
傻的嗎?

朋友,請先想清楚時機先講啦......

係人地TURN,

龍樹合妖刀打爆紫x/麒麟

人地選擇先發食3血效>彈手/橫置效

你一樣係食左先彈/橫置......


Diend獵騎 (中二佬)
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

積分 839
帖子 1618
BP 839
註冊 2011-12-5
用戶註冊天數 2847
狀態 離線
發表於 2013-3-5 19:52 
183.179.96.252
舉例:絕甲冰盾
發動burst唔等於使用magic 而補血效果是屬於Magic效果,
他只是magic中的Burst而已 就等於Flash同main效都屬於magic效
而因為補血後支付cost攻擊階段完結不是Flash效果,而是Burst效果
[支付cost,發揮Flash效果]不等於[支付cost使用Flash效果] 只是[發揮]而不是[使用] 至少小弟是這樣認為的
還有就是:使用Flash效果不等於使用magic


拇指平安
見習決鬥者
Rank: 2Rank: 2

積分 174
帖子 277
BP 174
註冊 2012-7-5
用戶註冊天數 2634
狀態 離線
發表於 2013-3-5 20:01 
212.219.99.189


QUOTE:
原帖由 奧得 於 2013-3-5 19:40 發表


朋友,請先想清楚時機先講啦......

係人地TURN,

龍樹合妖刀打爆紫x/麒麟

人地選擇先發食3血效>彈手/橫置效

你一樣係食左先彈/橫置......

朋友
首先
攻方選擇效果先後系淨系控制自己獸
邊到會包埋控制守方獸效果
吾識吾好同人講
第二
就算會回復/彈番上手都計破壞左
可以發不死


Diend獵騎 (中二佬)
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

積分 839
帖子 1618
BP 839
註冊 2011-12-5
用戶註冊天數 2847
狀態 離線
發表於 2013-3-5 20:06 
183.179.96.252


QUOTE:
原帖由 拇指平安 於 2013-3-5 20:01 發表


朋友
首先
攻方選擇效果先後系淨系控制自己獸
邊到會包埋控制守方獸效果
吾識吾好同人講
第二
就算會回復/彈番上手都計破壞左
可以發不死

行turn者選擇發果次序係包埋對手
就等於到底是攻擊時效果發動先定月光龍法效先(Judge說的

[ 本帖最後由 Diend獵騎 於 2013-3-5 20:09 編輯 ]


k-on!! (專業潛水)
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4
窮人

積分 1009
帖子 1689
BP 1009
註冊 2011-9-15
用戶註冊天數 2928
來自 直行轉左再轉右
狀態 離線
發表於 2013-3-5 20:09 
203.142.100.15


QUOTE:
原帖由 拇指平安 於 2013-3-5 20:01 發表
朋友 首先 攻方選擇效果先後系淨系控制自己獸 邊到會包埋控制守方獸效果 吾識吾好同人講 第二 就算會回復/彈番上手都計破壞左 可以發不死

係turn player 選擇"所有"(包括對方)同時點効果發生先後
錯既係你,OK?


Diend獵騎 (中二佬)
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

積分 839
帖子 1618
BP 839
註冊 2011-12-5
用戶註冊天數 2847
狀態 離線
發表於 2013-3-5 20:10 
183.179.96.252


QUOTE:
原帖由 拇指平安 於 2013-3-5 20:01 發表

吾識吾好同人講


原封不動比翻你


拇指平安
見習決鬥者
Rank: 2Rank: 2

積分 174
帖子 277
BP 174
註冊 2012-7-5
用戶註冊天數 2634
狀態 離線
發表於 2013-3-5 20:16 
212.219.99.189


QUOTE:
原帖由 Diend獵騎 於 2013-3-5 20:06 發表

行turn者選擇發果次序係包埋對手
就等於到底是攻擊時效果發動先定月光龍法效先(Judge說的

流程系:
攻擊宣言-->攻方行攻擊時效(攻方選擇效果先後)-->守方獸效(守方選擇效果先後)-->burst-->靈動-->防禦宣言-->攻方受阻擋時效(攻方選擇效果先後)-->守方防禦時效(守方選擇效果先後)-->burst-->靈動-->結算戰鬥-->戰鬥完結
所有野都系行完攻方之後到守方行  旦系靈動就守方先
所謂turn player決定效果先後系因為攻擊時可以行多個效(例如紅色)
所以先有依條條例
旦系吾可以控制對方效果先後
邊個judge

[ 本帖最後由 拇指平安 於 2013-3-5 20:48 編輯 ]


k-on!! (專業潛水)
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4
窮人

積分 1009
帖子 1689
BP 1009
註冊 2011-9-15
用戶註冊天數 2928
來自 直行轉左再轉右
狀態 離線
發表於 2013-3-5 20:48 
203.142.100.15


QUOTE:
原帖由 拇指平安 於 2013-3-5 20:16 發表
不死系選發效 你控制埋守方效 你揀吾發不死都得啦 邊個judge

係"同時點効果發動先後次序"
唔係發唔發

即使部分judge都唔知効
不過正常player都知規則
唔信問其他人


拇指平安
見習決鬥者
Rank: 2Rank: 2

積分 174
帖子 277
BP 174
註冊 2012-7-5
用戶註冊天數 2634
狀態 離線
發表於 2013-3-5 20:52 
212.219.99.189
即系紫x發吾到不死??


some_one
見習決鬥者
Rank: 2Rank: 2

積分 147
帖子 176
BP 147
註冊 2012-9-19
用戶註冊天數 2558
狀態 離線
發表於 2013-3-5 20:58 
42.98.58.128


QUOTE:
原帖由 拇指平安 於 2013-3-5 20:52 發表
即系紫x發吾到不死??

自己turn就可以
對手turn正常來講就唔得
不過如果對手冇刻意捉先後的話可以照發
因為係佢放棄決定權


k-on!! (專業潛水)
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4
窮人

積分 1009
帖子 1689
BP 1009
註冊 2011-9-15
用戶註冊天數 2928
來自 直行轉左再轉右
狀態 離線
發表於 2013-3-5 20:58 
203.142.100.14


QUOTE:
原帖由 拇指平安 於 2013-3-5 20:16 發表
流程系: 攻擊宣言-->攻方行攻擊時效(攻方選擇效果 先後)-->守方獸效(守方選擇效果先後)-->burst-->靈動-->防禦宣言-->攻方受阻擋 時效(攻方選擇效果先後)-->守方防禦時效 (守方選擇效果先 ...

好簡單,比個例子你
e.g.太陽龍打,攻方(turn player )可以簡月光龍先回復,指打月光龍
or 指打先,再比月光龍回復
明未?


無頭像
奧得
決鬥者
Rank: 5

積分 622
帖子 808
BP 622
註冊 2010-5-6
用戶註冊天數 3425
狀態 離線
發表於 2013-3-5 21:28 
222.166.80.52
感謝其他PLAYER幫手解釋WW,還好自己沒錯~


ptx
見習決鬥者
Rank: 2Rank: 2

積分 199
帖子 191
BP 199
註冊 2012-9-11
用戶註冊天數 2566
狀態 離線
發表於 2013-3-5 21:46 
113.93.165.20


QUOTE:
原帖由 k-on!! 於 2013-3-5 20:58 發表

好簡單,比個例子你
e.g.太陽龍打,攻方(turn player )可以簡月光龍先回復,指打月光龍
or 指打先,再比月光龍回復
明未?

啊?指打不是“攻擊時”就必須發動的嗎?


g20030020
見習決鬥者
Rank: 2Rank: 2

積分 120
帖子 162
BP 120
註冊 2012-10-2
用戶註冊天數 2545
狀態 離線
發表於 2013-3-5 21:51 
113.255.62.252
1 指打 不是必發
2 是同時發動,但回合玩家選先後


拇指平安
見習決鬥者
Rank: 2Rank: 2

積分 174
帖子 277
BP 174
註冊 2012-7-5
用戶註冊天數 2634
狀態 離線
發表於 2013-3-5 22:20 
212.219.99.189


QUOTE:
原帖由 奧得 於 2013-3-5 21:28 發表
感謝其他PLAYER幫手解釋WW,還好自己沒錯~

Q6:
BPが同じで、アタック側とブロック側のスピリットが同時に破壊されたとき、お互いのスピリットが『このスピリットの破壊時』効果を持っていたんだけど、どちらが先に効果を発揮するの?
A6:
同時に効果が発揮された場合、ターンを進めていたプレイヤーが順番を決めます。  

揾到啦/_\
奧得對吾住/_\


Diend獵騎 (中二佬)
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

積分 839
帖子 1618
BP 839
註冊 2011-12-5
用戶註冊天數 2847
狀態 離線
發表於 2013-3-5 23:11 
183.179.96.252


QUOTE:
原帖由 拇指平安 於 2013-3-5 20:16 發表

流程系:
攻擊宣言-->攻方行攻擊時效(攻方選擇效果先後)-->守方獸效(守方選擇效果先後)-->burst-->靈動-->防禦宣言-->攻方受阻擋時效(攻方選擇效果先後)-->守方防禦時效(守方選擇效果先 ...

攻方行攻擊時效 守方獸效


是一齊的


Diend獵騎 (中二佬)
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

積分 839
帖子 1618
BP 839
註冊 2011-12-5
用戶註冊天數 2847
狀態 離線
發表於 2013-3-5 23:13 
183.179.96.252


QUOTE:
原帖由 ptx 於 2013-3-5 21:46 發表

啊?指打不是“攻擊時”就必須發動的嗎?

太陽龍效:這隻戰魂攻擊時
月光龍效:對手戰魂攻擊時


無頭像
尊貴小學雞
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

積分 2018
帖子 2419
BP 2018
註冊 2013-1-23
用戶註冊天數 2432
狀態 離線
發表於 2013-3-5 23:47 
119.246.139.179


QUOTE:
原帖由 g20030020 於 2013-3-5 21:51 發表
1 指打 不是必發
2 是同時發動,但回合玩家選先後

指打唔一定發? 啫係我話唔發, 對手唔擋, 就穿血 ?
咁吹上手呀, 疲勞呢?


無頭像
風乂使者
決鬥者
Rank: 5

積分 464
帖子 464
BP 464
註冊 2012-4-5
用戶註冊天數 2726
狀態 離線
發表於 2013-3-5 23:47 
123.203.216.188


QUOTE:
原帖由 a1331357 於 2013-3-5 07:30 發表
風...
唔想話你...
set左burst嘅magic點解開到,係因為佢唔係"使用"而係"發動"
Lv3『このスピリットのアタッ ...

只係睇唔明左バーストの発動は「使用」ではありません。發動同使用分別同睇漏重裝Q&A擺了
沒什麼 只是比人針著串了又冷靜了半日擺了

QUOTE:
原帖由 尊貴小學雞 於 2013-3-5 23:47 發表


指打唔一定發? 啫係我話唔發, 對手唔擋, 就穿血 ?
咁吹上手呀, 疲勞呢?

自己知E家說服力唔夠
但都講下吧
指打的確唔係必發
同激突唔同 激突係對方要必須盡可能防禦
而指打只係話你可以指定一隻spirits
而被指定為指打對象後
會跳過攻擊宣言期間ge flash timing
直接跳去防禦宣言期間flash timing

至於普通彈手/疲勞就係必發效果
好似對手一隻spirits疲勞
就直接將對面某隻spirits疲勞就得

[ 本帖最後由 風乂使者 於 2013-3-6 00:42 編輯 ]


CYPHER (聖剣ソ騎神)
長老
Rank: 7Rank: 7Rank: 7
Жみヱ.ヶЧЭ.ЗУみЭьヶ⑦

積分 3767
帖子 4992
BP 3767
註冊 2010-10-28
用戶註冊天數 3251
狀態 離線
發表於 2013-3-6 00:35 
14.198.174.41


QUOTE:
原帖由 拇指平安 於 2013-3-5 22:20 發表

Q6:
BPゎ同ェザ、ヤУЧヱ側シй①Чヱ側ソЗзэЧЬゎ同時ズ破壊 ...

咁呢D時候梗係要出口術剩係話開不死啦
因為彈手效必發唔駛宣言的=]


無頭像
尊貴小學雞
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

積分 2018
帖子 2419
BP 2018
註冊 2013-1-23
用戶註冊天數 2432
狀態 離線
發表於 2013-3-6 00:50 
119.246.139.179
咁如果一隻SPIRIT有攻擊時彈人地上手效果合咗鳳凰龍, 對手得一隻SPIRIT, 我唔彈佢要指打得唔得 ?