標題: 裝甲
無頭像
fuggiui
初心者
Rank: 1

積分 66
帖子 38
BP 66
註冊 2013-8-19
用戶註冊天數 2190
狀態 離線
發表於 2014-2-9 14:45 
113.76.237.90
分享  私人訊息  頂部
好似冰結晶,(BS04-101ミストカーテン),呢類一体指定效果,白(重,超)裝甲受唔受?


進擊的兵長 (Levi)
見習決鬥者
Rank: 2Rank: 2
最強的一米六~~

積分 163
帖子 257
BP 163
註冊 2013-6-11
用戶註冊天數 2259
來自 你家樓下
狀態 離線
發表於 2014-2-9 14:50 
14.198.33.125
唔受
照食血無誤
字數


無頭像
fuggiui
初心者
Rank: 1

積分 66
帖子 38
BP 66
註冊 2013-8-19
用戶註冊天數 2190
狀態 離線
發表於 2014-2-9 20:30 
119.132.14.139
我想聽多啲人既答案


須世理 (長玩BS/ZX)
決鬥者
Rank: 5

積分 715
帖子 830
BP 715
註冊 2010-11-4
用戶註冊天數 3208
來自 月照す氷結湖
狀態 離線
發表於 2014-2-9 20:37 
219.79.247.142


QUOTE:
原帖由 fuggiui 於 2014-2-9 14:45 發表
好似冰結晶,(BS04-101ミストカーテン),呢類一体指定效果,白(重,超)裝甲受唔受?

裝甲係唔會成為效果對象
即係除規則效果 裝甲係唔會成為ミストカーテン既對象
簡單呢講 果D寫明指定SPIRIT既效果係唔可以指有裝甲既發動


無頭像
fuggiui
初心者
Rank: 1

積分 66
帖子 38
BP 66
註冊 2013-8-19
用戶註冊天數 2190
狀態 離線
發表於 2014-2-9 20:44 
119.132.14.139
明白了