標題: BS34紫X
無頭像
1551327852
初心者
Rank: 1

積分 13
帖子 5
BP 13
註冊 2015-4-23
用戶註冊天數 1611
狀態 離線
發表於 2016-2-21 20:15 
123.202.10.113
分享  私人訊息  頂部
我想問一下BS34-X02 陰陽皇リクドウ 如果系佢自己比人炸左落墓或者彈番上手可唔可以發佢Lv1・Lv2・Lv3・Lv4個效果
順便問埋有D類似佢咁既效果既怪(例如BS05-037),呢D效果既怪幾時可以發,幾時唔發得,有冇D咩字眼,定系咩規則


00高達 (製作卡表的退坑人)
長老
Rank: 7Rank: 7Rank: 7
00,笨大驅逐!

積分 942
帖子 970
BP 942
註冊 2011-5-29
用戶註冊天數 3036
來自 異世界之量子空間
狀態 離線
發表於 2016-3-13 10:04 
218.250.6.185
>Q1
可以

>Q2
通常包括埋自己的破壞效果都可以發揮
但破壞效果當中的動作可能會導致該破壞效果不能發揮
假如有Spirit破壞時需要疲勞其他Spirit/Ultimate才能發揮效果
你就唔可以疲勞破壞中既Spirit
因為破壞狀態的Spirit/Ulitmate系唔可以進行疲勞/回復
都系果句,睇官方QA
官方隨時自己打自己一巴