標題: 究極vs虛皇帝
無頭像
sin2013ck
初心者
Rank: 1

積分 6
帖子 4
BP 6
註冊 2013-9-15
用戶註冊天數 2198
狀態 離線
發表於 2013-9-17 11:24 
218.103.148.187
分享  私人訊息  頂部
想問一問虛皇帝場上移兩粒去廢棄區,究極受唔受?


無頭像
究極齊格鱗 (仁兄)
初心者
Rank: 1

積分 -4
帖子 4
BP -4
註冊 2013-9-14
用戶註冊天數 2199
來自 Hongkong
狀態 離線
發表於 2013-9-17 11:38 
122.100.142.162
究極都受,如果唔明可以咁理解---究極同地卡都可以放core上去,場上面移core即是場地上既地卡上面d Core都可以移埋,所以在場地上既究極都可以移

本帖最近評分記錄
mons   2013-9-17 14:36  BP  -10   答錯加唔識中文


a1331357 (青山寶)
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4
д①⑦& ...

積分 523
帖子 1280
BP 523
註冊 2011-12-27
用戶註冊天數 2826
狀態 離線
發表於 2013-9-17 13:30 
119.246.61.191


QUOTE:
原帖由 究極齊格鱗 於 2013-9-17 11:38 發表
究極都受,如果唔明可以咁理解---究極同地卡都可以放core上去,場上面移core即是場地上既地卡上面d Core都可以移埋,所以在場地上既究極都可以移


Q9. 「BS23-X02白蛇帝アルデウス・ヴァイパー」などの「フィールド」のコアをリザーブに置く効果で、アルティメットのコアをリザーブに置くことはできるの?
A9. いいえ、できません。
白蛇帝都係寫移場上,但ultimate唔受喎
明啦,唔好誤人子弟


無頭像
sin2013ck
初心者
Rank: 1

積分 6
帖子 4
BP 6
註冊 2013-9-15
用戶註冊天數 2198
狀態 離線
發表於 2013-9-17 13:41 
123.136.15.220


QUOTE:
原帖由 a1331357 於 2013-9-17 13:30 發表

Q9. 「BS23-X02白蛇帝アルデウス・ヴァイパー」などの「フィールド」のコ ...

亮點就係呢度,我有個卡友話因為qa 係for白蛇帝已唔係虛皇帝,所以究竟就受效la,所以希望問清楚,有爭拗就唔好la.


無頭像
sin2013ck
初心者
Rank: 1

積分 6
帖子 4
BP 6
註冊 2013-9-15
用戶註冊天數 2198
狀態 離線
發表於 2013-9-17 13:43 
123.136.15.220


QUOTE:
原帖由 a1331357 於 2013-9-17 13:30 發表

Q9. 「BS23-X02白蛇帝アルデウス・ヴァイパー」などの「フィールド」のコ ...

亮點就係呢度,我有個卡友話因為qa 係for白蛇帝已唔係虛皇帝,所以究竟就受效la,所以希望問清楚,有爭拗就唔好la.


mons
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9
路…一直都在…

積分 5784
帖子 3744
BP 5784
註冊 2007-1-14
用戶註冊天數 4635
狀態 離線
發表於 2013-9-17 14:37 
61.92.146.230
Q5. 【強化】對究極有沒有效?
A5. 沒有,除非效果寫明對象究極,否則對究極無效。


無頭像
尊貴小學雞
高級決鬥者
Rank: 4Rank: 4Rank: 4Rank: 4

積分 2018
帖子 2419
BP 2018
註冊 2013-1-23
用戶註冊天數 2433
狀態 離線
發表於 2013-9-17 15:22 
202.140.78.226
雖然問答無講明虛皇帝,但同白蛇係同一類效,應該可以一齊理解既
我覺得究極既規則已經唔係可以比我地一理通百理明,要等官方確認
明明bs係兒童向,都唔明做乜要搞到咁複雜,唔通日本啲小朋友真係咁醒


mons
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9Rank: 9
路…一直都在…

積分 5784
帖子 3744
BP 5784
註冊 2007-1-14
用戶註冊天數 4635
狀態 離線
發表於 2013-9-17 16:46 
61.92.146.230


QUOTE:
原帖由 尊貴小學雞 於 2013-9-17 15:22 發表
雖然問答無講明虛皇帝,但同白蛇係同一類效,應該可以一齊理解既
我覺得究極既規則已經唔係可以比我地一理通百理明,要等官方確認
明明bs係兒童向,都唔明做乜要搞到咁複雜,唔通日本啲小朋友真係咁醒

其實Rule book 寫得好清楚, 究極只會受到指明對象究極的效果影響